Grasonderjevoeten.nlGrasonderjevoeten.nl
  • 20%, 15% of 10% korting
  • ivm meivakantie magazijn gesloten tm 12/5
  • vanaf € 50,00 gratis verzending (NL & BE)
  • persoonlijk contact met Freek en Sonja!

Kortingen: 20% 15% of 10% – lees hier de voorwaarden

let op: in verband met meivakantie is ons magazijn gesloten tm 12/5

Veelgestelde vragen

Antwoord op veelgestelde vragen die we krijgen lees je hieronder. Staat je vraag er niet tussen of heb je misschien een specifieke vraag?

Neem gerust contact met ons op! We helpen je graag.

Bestellen
Hoe bestel ik bij Gras onder je Voeten?

Heb je iets leuks gevonden? Dan kun je de artikelen gemakkelijk bestellen:

Stap 1 Winkelmand: plaats je artikel(en) in je winkelmand.

Stap 2 Gegevens: vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

Stap 3: betalen Kies je betaalwijze in de kassa. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de bestelling. In je account kan je ook al je bestellingen terugzien.

Is mijn bestelling gelukt?

Als de betaling is gelukt zie je direct een bevestiging op je scherm. De bevestiging en factuur ontvang je ook per e-mail. Als je een account hebt aangemaakt kan je hier ook de bevestiging en factuur terugzien.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan de bestelling worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag naar je bankrekening worden teruggestort. Uiteraard ook incl. eventuele in rekening gebrachte verzendkosten. Klik hier om contact op te nemen.

Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden dan geldt de procedure van retourneren en ruilen.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Als de bestelling al heeft plaatsgevonden en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan de bestelling worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag naar je bankrekening worden teruggestort. Uiteraard ook incl. eventuele in rekening gebrachte verzendkosten. Klik hier om contact op te nemen.

Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden dan geldt de procedure van retourneren en ruilen.

Mijn bestelling is niet goed geleverd?

Uiteraard doen wij bij Grasonderjevoeten.nl er alles aan om de bestellingen uiterst zorgvuldig te verwerken. Het kan voorkomen dat een levering onvolledig of met een verkeerd product wordt geleverd. Neem hiervoor contact met ons op. Vervolgens zullen wij de juiste producten zo snel mogelijk bij je aanleveren. Onze onze kosten uiteraard!

Grasonderjevoeten.nl verwerkt de gegevens exact zoals is opgegeven door de klant. Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens (bv. je bestelt een verkeerd artikel, of je voert per ongeluk een verkeerd huisnummer in), zijn voor rekening van de klant.

Kan ik een zakelijke bestelling doen?

Ja, dit kan. Gras onder je Voeten heeft een uitgebreid assortiment wat zeker geschikt is voor bijvoorbeeld in de kinderopvang of in het in het onderwijs. Kijk hier voor inspiratie. Voor zakelijke bestelling is het ook mogelijk ook op factuur onder vermelding van een geldig BTW-nummer.

Verzenden
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is eventueel ook mogelijk om je bestelling af te halen bij Grasonderjevoeten.nl in Nijbroek (Gelderland). Ook meubelen (bedden, ledikantjes, commode’s, kledingkasten) kunnen eventueel wel bij ons worden afgehaald. Dit kan alleen op afspraak. Hierover kun je contact met ons opnemen. Let op: wij hebben geen winkel en/of showroom.

Wat zijn de levertijden?

Vóór 14:00 uur besteld op een werkdag is in principe de volgende dag in huis ! Wij verzenden bestellingen van maandag t/m vrijdag. Mocht je een bestelling in het weekend plaatsen (of vrijdag na 14:00 uur) dan kunnen wij deze op de eerstvolgende werkdag (maandag) aanbieden bij DHL en/of PostNL. Als je bestelling is geplaatst en de betaling is door ons ontvangen, dan maken wij de bestelling klaar voor verzending. Wij verzenden dus bestellingen die geplaatst zijn op een werkdag vóór 14:00 uur nog dezelfde dag met DHL en/of PostNL. De levertijd naar België is in principe 1 werkdag maar het kan wel voorkomen dat het pakket er 2 werkdagen over doet

De levertijden zoals vermeld zijn indicatief en vallen buiten onze invloed en verantwoordelijkheid. Je ontvangt de track & trace gegevens na 23:00 uur per e-mail.  Let op: kijk ook even goed in je spambox. De orderbevestiging en/of track & trace gegevens kunnen in je spambox terecht zijn gekomen. Let ook altijd goed op dat je het juiste mail adres opgeeft bij het bestellen !

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen die als pakket worden verstuurd tot een waarde van € 50,00 bedragen binnen Nederland € 4,95 en voor België € 6,95. Boven de € 50,00 is gratis verzending voor bestellingen in Nederland en België. Via Track & Trace van  DHL en/of PostNL kun je zelf de status van je bestelling volgen via de website van DHL en PostNL. Je ontvangt doorgaans na 23:00 uur de track & trace gegevens per e-mail.

Voor brievenpost berekenen wij € 2,50 (binnen Nederland) en € 6,95 (naar België) aan verzendkosten. Reguliere brievenpost is niet traceerbaar (dus zonder track & trace).

 

Betalen
Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

Nederlandse klanten kunnen gebruik maken van de achteraf betaaloptie via Klarna.

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

iDEAL, Bancontact, Mastercard, Visa, Maestro, Sofort Banking (via Mollie) en Klarna.

Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Er dient gepast en contant te worden betaald bij het afhalen van de bestelling. Dit kan alleen op afspraak plaatsvinden. Let op: wij zijn geen winkel en/of hebben geen showroom.

Hoe werkt de betaling?

Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart. Selecteer jouw bank. Je wordt vervolgens doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd om een aantal gegevens in te vullen (je inloggegevens). Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en Grasonderjevoeten.nl wordt direct geïnformeerd dat je betaling is ontvangen waarna wij overgaan tot verzenden van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook overmaken?

Dit is alleen mogelijk bij een zakelijke bestelling. Dan kan je op factuur bestellen.

Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet dan kun je de bestelling retourneren. Uiteraard is het ook mogelijk om producten te ruilen mocht je onverhoopt het verkeerde product of de verkeerde maat hebben besteld of eigenlijk toch liever net een andere kleur wilt ontvangen.

Je hebt het recht om producten, zonder opgaaf van reden (volgens de Wet “verkoop op afstand”), binnen 14 dagen aan Grasonderjevoeten.nl te retourneren, onder de volgende voorwaarden:

  • Je dient binnen 14 werkdagen na levering de ongebruikte, ongedragen en onbeschadigde artikelen in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te retourneren. Grasonderjevoeten.nl is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen.
  • Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet door Grasonderjevoeten.nl worden gecrediteerd.
  • Grasonderjevoeten.nl behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd.
  • Grasonderjevoeten.nl behoudt zich voorts het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer de artikelen niet binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling zijn geretourneerd.
  • De retourzending dient voorzien te zijn van de pakbon of factuur. Omcirkel op de (kopie) factuur/pakbon welke producten retour worden gezonden en of je een ander product wenst te ontvangen of dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.
  • De terugbetaling van het aankoopbedrag of creditering via klarna achterafbetalen vindt doorgaans binnen 2 werkdagen plaats na ontvangst van de retour.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

 

 

Retouradres:
Grasonderjevoeten.nl
T.a.v. Klantenservice
Vaassenseweg 31 A
7397 NL Nijbroek

Zijn er kosten aan ruilen of retourneren?

Retourneren of ruilen kan altijd! De kosten voor retourzenden naar zijn wel voor je eigen rekening. Kies je iets anders uit dan sturen wij die producten op onze kosten weer naar jou op.

Garantie en kwaliteit
Heb ik garantie op mijn producten?

Grasonderjevoeten.nl staat ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen. Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of oneigenlijk gebruik vallen niet onder de garantie.

Kan ik een klacht indienen?

Na aflevering dien je de bestelde artikelen direct te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan de geleverde producten dan verzoeken wij je dit binnen 48 uur na aflevering te melden per e-mail op info@grasonderjevoeten.nl.

In je e-mail dien je het volgende te vermelden: het ordernummer, de aankoopdatum, de artikelomschrijving en een zeer duidelijke omschrijving van de klacht (eventueel aangevuld met fotomateriaal). Binnen 3 werkdagen berichten wij je over de afhandeling van de klacht.

Overige klachten dien je binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij Grasonderjevoeten.nl te melden via e-mail.

Prijzen
Hoelang is een aanbiedingsprijs geldig?

De aanbiedingen op de website van Grasonderjevoeten.nl zijn geldig zolang de voorraad of de aanbiedingstermijn strekt.

Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Grasonderjevoeten.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. Bij foutieve prijzen wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht en heeft de klant het recht de order kosteloos te annuleren.

Zijn de genoemde prijzen altijd van toepassing?

Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Grasonderjevoeten.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. Bij foutieve prijzen wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht en heeft de klant het recht de order kosteloos te annuleren.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

Alle prijzen zijn in euro’s vermeld, inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden in het winkelmandje toegevoegd aan de bestelling. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Deze gelden niet voor lopende/openstaande orders.

Gegevens en voorwaarden
Wat zijn jullie Algemene voorwaarden?

Onze Algemene voorwaarden zijn hier te bekijken.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als je inlogt onder je eigen account kan je daar heel gemakkelijk je gegevens wijzigen door op bewerken te klikken. Vergeet niet de gewijzigde gegevens op te slaan.

Hoe maak ik een account aan?

Je kan tijdens het afrekenen een account aan maken of door op ‘mijn account’ te klikken en jezelf vervolgens te registreren.

Hoe beschermen jullie mijn privacy?

Kijk hier voor onze privacyverklaring.